Minecraftonline?

Status
Not open for further replies.

zixxel

Mayham
Staff member
Hedersmedlem
18 July 2018
79
98
3
26
Linköping
Försökte du komma till Minecraftonline (MCO)? Fortsätt då läsa.

Som många av oss märkt på sistone så har tyvärr aktiviteten på MCO mer eller mindre helt avtagit. Jag kan inte tala för alla som varit inblandade på olika sätt och vis under årens lopp men jag vet att man ibland tvingas prioritera om ens vardag, "livet" kommer ikapp och tidsbrist är ett vanligt fenomen.

Efter att jag varit i kontakt med Johan som stått för hårdvaran samt hostingen av MCO i alla dessa år så togs det att beslut att vi stänger av servern.

För er spelare som är intresserade av att hitta någonstans att spela Minecraft, eller helt andra spel för den delen är välkommen till oss på Trollpick.
Vi är ett community som funnits på Discord i några år och ett stadigt gäng av oss spelar allt från WoW, CSGO, LoL och Minecraft till helt andra titlar, gamla som nya.
Ni har landat på vårt nya forum, välkommen att registrera er och ta del av vår gemenskap (ni får en inbjudan till vår Discord efter registrering).

Å allas vägnar vill jag tacka för alla dessa år, alla eldsjälar som sett till att hålla MCO igång och till er spelare som varit en del av det hela.

För er som tittar förbi hos oss på Trollpick, till er säger jag varmt välkommen!

Status
Not open for further replies.